Wsparcie w kryzysach - w obszarze: zdobywania autonomii, tworzeniu swojej tożsamości, budowaniu intymności, bliskich relacji, małżeństwa, czy pracy.
Psychoedukacja w zaburzeniach lękowych - poczucie strachu (wywołanego sytuacją) lub lęku (wywołanego sytuacją doświadczoną i odległą), stan poczucia zagrożenia, objawy na poziomie fizjologicznym jak: przyspieszone bicie serca, potliwość ciała czy drżenie. Na przykład: zespół lęku panicznego, lęk uogólniony, agorafobia, fobia społeczna, lęk separacyjny.
Rozwój osobisty - praca na zasobach (mocnych stronach), poznawanie swoich ograniczeń, potrzeb czy pragnień; wydobywanie wewnętrznego potencjału. To także ćwiczenie umiejętności jak: wyrażanie potrzeb, asertywność, komunikacja bez przemocy, wzmacnianie poczucia własnej wartości.
Praca z osobami starszymi (65+) - Praca z samotnością, podjętymi i być może nieodwracalnymi decyzjami, pogodzenie się z przeszłością, odnalezienie sensu życia, pogodzenie się z perspektywą śmierci, problemy z utratą sprawności.
Trening funkcji poznawczych (pamięć, uwaga) - rehabilitacja poznawcza. Terapia polega na ćwiczeniach funkcji poznawczych, w obrębie których stwierdza się deficyty. Następnie ustala wraz z pacjentem najbardziej efektywny, dopasowany indywidualnie trening funkcji poznawczych. Pacjent i psycholog określają wspólnie czas i częstotliwość spotkań. W czasie spotkań pacjent wykonuje wraz z psychologiem zadania trenując tym samym obszary trudności.
Konsultacje i poradnictwo psychologiczne dla par - określenie wzajemnych potrzeb dotyczących bliskości, intymności, niezależności, ustalenie wizji wspólnego życia, przygotowanie się do stworzenia rodziny z dzieckiem, przeżycie cierpienia wynikającego ze zmian w relacji. Rozwód.