Rejestracja On-line
Wspólna Podróż - Centrum psychologiczno terapeutyczne w Zduńskiej Woli

Regulamin

REGULAMIN ADMINISTRACYJNY DLA PACJENTA

Świadczenie jak najlepszej jakości usług psychoterapeutycznych i udzielanie profesjonalnego wsparcia z zachowaniem najwyższych standardów etyki zawodu jest dla mnie bardzo ważne. Z tego powodu proszę o przestrzeganie zasad niniejszego regulaminu. Obustronne stosowanie się do kontraktu umożliwia współpracę między pacjentem i terapeutą opartą na przewidywalności i jasnych zasadach, wspiera także poczucie bezpieczeństwa oraz przyczynia się do efektywności terapii.

§1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług psychologicznych i psychoterapeutycznych w Centrum Psychologiczno-Terapeutycznym Wspólna Podróż. Jego celem jest zapewnienie przejrzystości, bezpieczeństwa oraz komfortu współpracy pomiędzy pacjentem, terapeutą i Centrum.

2. Podpisanie regulaminu stanowi potwierdzenie zapoznania się z zasadami organizacyjnymi ośrodka i ich akceptacji.

3. Jeśli w danym dniu nie ma pracownika recepcji, obowiązek zapoznania pacjenta z regulaminem i uzyskania podpisu spoczywa na terapeucie prowadzącym.

§2. Zasady ogólne

  1. Centrum świadczy usługi psychologiczne i psychoterapeutyczne wyłącznie za zgodą pacjenta lub jego opiekuna prawnego.

  2. Czas trwania sesji wynosi 50 minut i jest zawsze taki sam.

  3. Pacjent zobowiązuje się do punktualnego stawiennictwa na sesję. Spóźnienie nie powoduje przedłużenia czasu spotkania.

  4. W procesie terapii szczególne znaczenie ma regularność spotkań co stanowi warunek ciągłości pracy terapeutycznej.

  5. W przypadku decyzji o zakończeniu współpracy pacjent zobowiązuje się odbyć sesję zamykającą, aby domknąć proces terapeutyczny w sposób bezpieczny i zgodny z zasadami etyki.

§3. Zasady płatności

  1. Płatność za sesję regulowana jest gotówką w dniu wizyty u terapeuty, przelewem BLIK na numer telefonu firmy: 726 028 388 lub przelewem na numer konta bankowego:
    90 1020 3437 0000 1502 0202 2481 (w przypadku przelewu - powinien być wykonany najpóźniej 24h przed planowanym spotkaniem).

  2. Fakturę za wizytę można otrzymać po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby u terapeuty lub w recepcji, najpóźniej w dniu odbycia wizyty. Faktury wystawiane są zbiorczo za wszystkie odbyte wizyty do 10. dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usługi.

§4. Odwoływanie sesji

  1. Odwołanie sesji lub zmiana jej terminu może być dokonana najpóźniej do godziny 18:00 dnia poprzedzającego wizytę.

  2. Wizyta odwołana po tej godzinie lub tego samego dnia jest płatna w 100%.

  3. Pacjent dokonujący pierwszej wizyty (konsultacji) może jednorazowo przełożyć ją bezpłatnie.

  4. W sytuacjach losowych — po wcześniejszym poinformowaniu terapeuty — pacjent może zmienić formę sesji ze stacjonarnej na online, jeśli terapeuta wyrazi na to zgodę.

  5. Jeżeli spotkanie nie może odbyć się również w formie online, pacjent zobowiązany jest do uregulowania pełnej opłaty za sesję, zgodnie z zasadami regulaminu.

  6. W przypadku nieuiszczenia opłaty za nieodbytą sesję w ciągu 24 godzin pacjent nie będzie mógł zostać umówiony na kolejne wizyty, dopóki należność nie zostanie uregulowana.

§5. Poufność i bezpieczeństwo

  1. Wszelkie informacje przekazywane w trakcie terapii objęte są tajemnicą zawodową.

  2. Wyjątek stanowią sytuacje określone przepisami prawa, w których terapeuta ma obowiązek powiadomić odpowiednie służby (np. zagrożenie życia lub zdrowia).

  3. Pacjent proszony jest o zachowanie należytej ciszy i spokoju na terenie ośrodka oraz szacunek wobec innych pacjentów i personelu.

§6. Reklamacje

  1. Pacjent ma prawo złożyć reklamację lub zgłosić zastrzeżenia dotyczące świadczenia usług.

  2. Reklamacje można składać pisemnie (mailowo lub tradycyjnie) bądź telefonicznie w ciągu 14 dni od zaistniałego zdarzenia. Centrum zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.

§7. Postanowienia końcowe

  1. Centrum zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.

  2. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie danych osobowych.

  3. Podpisanie niniejszego regulaminu oznacza jego akceptację. Z treścią regulaminu można zapoznać się również na stronie internetowej, w recepcji, u terapeuty oraz w poczekalni.